גפני תוקף: ליברמן ובנט אשמים לא פחות מנתניהו

אבי יעקב No Comments on גפני תוקף: ליברמן ובנט אשמים לא פחות מנתניהו
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 ח"כ משה גפני אומר לקראת עצרת המיליון ביום א', כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא ראש המערכת ונושא באחריות במצב אך הוא איננו היחיד ואסור לשכוח זאת, "נתניהו דיבר בקולו שלא יהיו סנקציות פליליות ונגד שבני ישיבות יישבו בכלא והחליט לבסוף ההפך, אך אי אפשר להתעלם ממעשיו של שר החוץ אביגדור ליברמן שנחשב כביכול קרוב לציבור החרדי, המצב הוא בדיוק ההפך, ליברמן היה חתום בקדנציה הקודמת על הסכם קואליציוני לשמר את מעמדם של בני הישיבות והוא זה שמנע את המשך חוק טל והביא לכנסת חוק שכל מי שבן 18 יתגייס לצבא. בגלל שהוא מנע את המשך 'חוק טל' – גרם לכך שבג"ץ פסל את החוק. ברור לחלוטין כי אם הכנסת הייתה מאריכה את 'חוק טל' בעוד חמש שנים, בג"ץ לא היה מתערב. ליברמן גם היה זה שלא איפשר להעביר בקדנציה הקודמת חוק מרוכך יותר מאשר זה שמדברים עליו עכשיו. אסור לשכוח לרגע כי ליברמן שותף מלא במצב הנוכחי".

גפני הוסיף כי "היום ליברמן אמנם לא מדבר נגד הציבור החרדי ותלמידי הישיבות אבל הוא מגבה בפועל את יאיר לפיד באופן ברור בסנקציות הפליליות, ומונע מראש הממשלה לעשות קואליציה עם חרדים, ואסור ליהדות החרדית להתעלם ולהתנהג בסלחנות כלפיו".

ח"כ גפני מוסיף עוד כי "אותו הדבר כלפי 'הבית היהודי' ונציגתה שהיא יושבת ראש הוועדה שמביאה את החוק, הייתה התחייבות ברורה כלפי הציבור כולו שלא יהיו סנקציות פליליות. כיו"ר ועדה אני אומר חד משמעית כי היא יכולה הייתה למנוע זאת, ולא רק שהיא לא עשתה זאת. היא אף הצביעה בעד הסנקציות הפליליות, הבית היהודי בראשות נפתלי בנט נושאים באחריות ישירה להחלטה התקדימית והחמורה הזאת כנגד לומדי התורה".



0 תגובות